promoting jedward


Nu är det såhär att igår så skrev jedward detta på sin twitter.

 

och min älskar Nicole (Mrs. Grimes) fick ett DM av jedward där det stod att hon skulle berätta för alla hon känner om deras nya skiva. Så hon och Stephanie skulle ut och promota idag och Steppi frågade om jag ville med, MEN SJÄLVKLART VILLE JAG DET!

Så idag har vi sprungit runt i Helsingborg som GALNINGAR och promotat, vi har haft högtalar med hög musik, stoooora skyltar med bilder och text på. Och dansar som galningar, och Nicole har i princip berättat för varje människa vi gått förbi att Planet Jedward är bäst och att skivan går att köpa på ÅHLENS eller beställa på cdon.com .

VI SKA GÖRA EN VIDEO OM DAGEN, DEN ÄR DOCK INTE TILLVERKAD ÄN SÅ NI FÅR NÅGRA BILDER SOM SMAKPROV PÅ VÅRAN GALENSKAP IDAG!

 

PUSS PÅ ER !
och jag måste säga att era fina kommentarer verkligen gör min dag! 
de e kul att bloggen uppskattas, sååå fortsätt kommentera, något ni vill ha mer av? vill ni ha video kväll? bilder, vad vill ni ha bilder på :D? LET US KNOW :D! xx

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0