Jedward CBB

Ni kanske undrar hur det går för killarna i CBB?
Jodå dem underhåller och står på, dock vet jag inte riktigt om dem kan vara sig själva helt där inne.
Mina favoriter i huset är klart Jedward, sen Amy och Tara. jag gillar Kerry med,
men hon är lite för högljudd imellanåt haha!
Det verkar som killarna kommer mest överrens med Amy och Kerry atm.
Ogillar Paddy och Darryn rätt mycket, kan vara mycket pga deras beteende mot Jedward.
CBB lägger ut så otroligt mycket grejjer, så jag kan inte riktigt lägga upp allting här.
jag kommer göra kanske små enstaka inlägg om det, är ni jätte nyfikna på det så rekommenderar jag er att kolla här :D

FACEBOOK CBB UK
http://www.facebook.com/BigBrotherUK

TWITTER FÖR BB UK LIVE (det kommer uppdateringar om vad som händer HELA TIDEN)
http://twitter.com/#!/BBUKLive

TWITTER FÖR UPPDATERINGAR OM ENDAST JEDWARD I CBB
http://twitter.com/#!/JedBigBrother


(John, Amy & Edward)







Kommentarer
Postat av: Linn

hej jag har köpt biljett till jedward den 17 september men ingen vill gå med mig, vad ska jag göra?:( ingen av mina kompisar gillar dom eller har råd....

2011-08-22 @ 18:18:28
Postat av: Sabina

heej! Vart kan man se cbb? jag har gått in på massa sidor där de visar klipp fån huset men när jag klickar på play så stårdet att videon inte kan visas i mitt land...men alla andra människor verkar kunna se cbb. Vart kollar du? (länk)

/Kram

2011-08-22 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0