Om JedwardSwedenTour

amanda
Vissa säger att det inte kommer bli nån oktoberturne, vet du hur det ligger till?

SVAR:
Hej Amanda!
Jag vet tyvärr inte till 100% om det kommer att bli någon turne i Oktober.
Eftersom det finns inga datum inbokade än.
John har däremot sagt i ett Radio Program för bara en kort tid sedan att dem ska till Sverige och turnera. Men inte när, det kan bli i oktober, det kan bli nästa år.
Men vi håller tummarna på att det blir så snart som möjligt!
Missa inte grabbarna i Stockholm den 17:e September!
kram! xx






Kommentarer
Postat av: Siri

Hej! ;'D Okej, jag har lite random frågor jag skulle vilja ställa! xD

1: Har du träffat Jedward on real? :)

2: Kommer du åka till Kista Galleria? Och isåfall kommer du typ köa flera timmar innan dom kommer?(Är lite orsäker på om jag ska göra det så det är df jag frågar)

3: Följer er/din twitter! (lol) ;D

2011-08-12 @ 13:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0