SVAR PÅ FRÅGOR

Karolina
Haha, ska Charlie Sheen vara med!? Herregud, hur ska det gå? x)
Hoppas det blir någon livestream på det så man kan se här i Sverige =:)

SVAR:
Haha jaapp, det är sant. Charlie Sheen ska vara med! Dem flesta andra deltagare som ska vara med i årets upplaga är rätt "tunga" artister när det alkohol och droger! Så det ska bli spännande och se hur Jedward kommer vända huset upp och ned! Jag hoppas bara att dem andra är snälla mot dem!
Jag har sett lite snack om livestreams och lite så. Men inget jag vågar säga konkret. Men så fort något hittas så kommer jag att lägga ut det här! :D
puss xx

JEDHED.SE
Hallåe!
Vet du vilka låtar killarna ska köra den 17? Är så sjukligt taggad, kommer bli grymt, har saknat dom! =:D<3

SVAR:
Heej! Tyvärr vet jag faktist inte det, det finns tyvärr inte så mycket information ute om detta besöker i Sverige. Finns endast det som står på veckorevyns hemsida! Men vi kan ju alltisd hoppas på att dem kommer köra någon av deras nya låtar!
Vi är också riktigt taggade! Det ska bli jätte kul att träffa killarna igen! :)
Puss xx





Kommentarer
Postat av: Katarina ♥

Om det blir livestream, kan ni länka då? :D ♥

2011-08-15 @ 17:40:57
URL: http://katarinabergroth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0