Svar på Frågor

Hanna
Heej!
Jo jag har aldrig varit på en av Jedwards konserter men ska kanske se dom på Fryshuset,och jag undrar brukar dom skriva autografer efter konserten?

SVAR:
Hej Hanna!
Jag har aldrig heller varit på en Jedward konsert då detta är deras första konsert i Sverige!
Jag har dock varit på andra arrangemang med dem, och tvillingarna är VÄLDIGT noga med att fansen ska få sin tid.
Så träffar man dem inte efter konserten kommer dem säkerligen vara ute vid sitt hotell och hälsa på sina fans!
Får dem möjlighet att hälsa på sina fans direkt efter konserten är jag nästan s'äker på att dem kommer att göra det! :) xx


Anonym
EH. Jag skrev att jag KAN skilja på dom, och undrade liksom mer om det bara var jag xD eller om det finns andra som är lika konstiga som jag haha! Men ah...

SVAR:
OJOJ, ja så kan det gå när man är hög på cola och livet, MY BAD!
Men se det positivt, det är kanske någon annan som inte hör skillnad och nu kan göra det!
good for you att du hör skillnad! ;)
xx


Emilia
Har Victory kommit ut i Sverige? (: Om inte, när kommer den ut? :P

SVAR:
Hej Emilia! Yes, det har den!
Du kan köpa den här:
http://www.cdwow.se/search?q=jedward+victory&t=all
enjoy your CD :D! xx






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet ni om Victory kommer ut på Spotify? :)

2011-08-23 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0