JEDWARD TILL SVERIGE 2012

JEDFANS!
FÖR ER SOM INTE VET ÄN, JEDWARD KOMMER TILL SVERIGE I JANUARI 2012!
SWEDEN TOUR IS HERE!

imorse släpptes datumen för den efterlängtade Sweden Touren, den kommer att starta direkt efter German Tour. Här är dem släppta datumen:

24 Januari 2012 - Göteborg
25 Januari 2012 - Linköping
27 Januari 2012 - Örebro

detta twittrades av: @MTV_Sweden
det är också bekräftat av aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2011/article13903401.ab
Det är exklusivt förköp imorgon, OCH DEN 10;onde NOVEMBER KOMMER DEM ANDRA BILJETTERNA ATT SLÄPPAS!
(fråga inte vad det är för skillnad, för jag tror inte där är någon skillnad xD)
om jag inte har fel för mig kommer biljetterna antagligen att kunna köpas på live nation denna gången också!
WHOOOO IS EXCIITEEEEEEEED!?!?!?







Kommentarer
Postat av: Viktoria

Förhoppningsvis går jag den 24 januari i Göteborg :D Måste bara göra det!

2011-11-13 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0