Sweden Tour snart här!

Hej alla trogna läsare!
Nu börjar ju Sweden Tour närma sig, och som jag lovade så kommer jag att bli mer aktiv här igen när det är Sverige besök!
Så ni vet så är jag här inne och kollar era kommentarer ofta och läser alla :)
Ni får jätte gärna börja skicka in massa frågor om Sweden Tour nu så ska jag besvara dem!
Kram på er!


FRÅGA
Anonym
Finns det någon chans att man kan få reda på vilket hotell dom kommer bo på?
Mest intresserad av vilket hotell dom ska bo på i Linköping eftersom att det är den konserten jag ska gå på! :3
Kraam :'D

SVAR: Hej Anonym! Vad kul att du ska till Konserten i Linköping, håll ögonen öppna efter mig! :D
Vilket hotell dem bor på brukar vi tyvärr inte få reda på innan dem är i stan!
Håller vi tummarna kanske dem twittrar var dem befinner sig! Får jag reda på något kommer jag att lägga upp det här!
Kram xx







Kommentarer
Postat av: Hanna

Heey!

Jo jag undrade en sak..

Kommer du att gå på alla 3 konserterna?



Kram < 3

2011-11-17 @ 17:58:11
URL: http://veraoveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0