SVAR PÅ FRÅGOR

Ebba<3
Hej måste bara säga att du är heeelt underbar!
Du är typ så cool. Jag bara undrar om du känner killarna privat. Det värkar så, det är ju bara så himla coolt. Jag är ju verkligen ett stort Jedwardfan men problemet när jag träffar dom är det att jag är så himla blyg när jag träffar människor jag tycker om.. ett stort problem för mig. Bara undrar om du har några tips! Kram <3
SVAR:
Heej Ebba! aw, Tack så mycket! vad härligt att du tycker så! ;D
Privat kan jag ju inte direkt säga, jag kanske känner dem mer än andra fans. Men inte direkt privat vill ja påstå! :) Jag pratar med dem mycket när vi träffas, men det är nog för att jag är en väldigt lugn person, och dem vet vem jag är nu :).
Så mitt tips till dig är att vara lugn, och starta en lugn konversation med dem, som kan leda någonvart. Och som är intressan och inte bara innehåller frasen "i love you"! :) 
Dem är verkligen inget att vara blyga för, they are the best! :D 
Kram xx
Viktoria
Hur har du pratat med dom i telefon?
Åh, jag hoppas VERKLIGEN att jag får gå på någon turné och signering 2012! <333
SVAR:
Hej Viktoria!
Jag har pratat med dem genom kompisars telefon, kompisar varit med dem. :)
deeet kommer du säääkerligen att få göra!! :D
Kram xx


Hanna

Heey!

Jo jag undrade en sak,vad heter John och Edward djur?

Det ända jag kommer ihåg är Joey,Armani,DJ,Trixie och Oscar. Vilka fler har dom?

 


SVAR:
Hej Hanna! Deras djur kan jag tyvärr erkänna att jag inte har så stor koll på, men jag tror dem har en hund också som heter Lassie!! :)
Kram xx
eliin
jag läste nånstans att du fick prata i telefon md dom! (DÖD!) fick du deras mobil nr då eller? aahhiihoo ;) älskar din blogg!!
SVAR:
Hej Elin!
Ja jag har pratat med dem i telefon några gånger :), hehe nej jag har inte deras nummer, jag har pratat med dem genom kompisars telefoner! :)
Ooh, såå kuul, tack så jätte mycket!! :D
Kram xx




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har hört att killarna ska ha en egen TV-show, vet ni om det är sant och om den kommer visas i Sverige isåfall? :)

2011-10-10 @ 17:33:35
Postat av: Hanna

Heey! Har en fråga: Varför kan man inte se deras Twitter längre? :(

2011-10-13 @ 18:17:24
Postat av: June Grimes

Inget illa ment, men är ni lite efterblivna med att skriva nåt om 400.000 followers videon? Skulle uppskattas om ni uppdatera lite oftare :)

2011-10-15 @ 19:32:08
URL: http://swedenlovesjedward.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0