Bilder ifrån Stockholm

hej alla! nu har jag äntligen blivit färdig till att lägga upp några bilder!
Som jag sa innan tog vi inte såå många bilder eftersom det var rätt många fans där, och vi kände att när vi väl fick tid med dem så ville vi prata lugnt med dem.
Dem bilder som faktist ät tagna med dem, är typ dem själva som velat ta dem ahah! :D
Jag har fått fråga om jag kan lägga upp bild av min outfit den helgen, jag insåg snabbt att jag inte har något bra bild på det! Men jag lägger upp två stycken, du kommer nog känna igen mig om du var där! :D
Du ser mig lite random bakom Edward, vi stod och snackade om vår POP ROCKET DVD vi gett dem (ja den sitter just nu i den datorn dem glömt i Sverige ahah). Jag hade iallafall gulaa, gröna och rosa benvärmare, och gröna och gula skosnören! Färgerna var olikt satta på andra benet bara!
Jag hade en rosa Jacka på mig med massa nitar och pins på bla min Swedish Jedmafia pin, jag hade bandana i håret hela tiden, och jag hade dreadlocks, och rosa i luggen som ni ser. Hade för det mesta sol glajjor på mig! :D
Hoppas de hjälpte er lite :D

The Last picture is me and john. We did the peace sign, and he stopped and said, "let's do your sign"
yeaaah, the rock n' roll sign! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Du kommer tycka att jag är värsta n00ben nu :D men jag måste få fråga lite frågor x)

Hur gamla är dom? Var inte dom med i Brittiska BigBrother nyss, har dem åkt ut? Är dem gay eller är dom hetero? vilka mer låtar har dom mer gjort än Lipstick som jag har hört? =)

(Svara gärna i min blogg :) )

2011-09-28 @ 12:07:36
URL: http://silverbern.bloggagratis.se
Postat av: Liza

Hejjjjjjj ja ba alskar din blogg saaaa mycket!! guuuuud jag sag dig i sthlm och jag ville tagit en bild med dig och en autograf men ja vagade ej du sag lite bad ut!! forlattt men !!! vagar jag nasta gang?! ja skulle garna vilja ha en bild signerad av dig. kjam kjam. sen undrarrrrrrr ja ocksa kan ja fa ta en twiligt bild med diggg det ar min dromm. krammm pa digg

2011-09-29 @ 00:30:16
Postat av: Mange

Om jag ska ha fest, tror du jedward kommer? kjam fran Mange

2011-09-29 @ 00:31:12
Postat av: Per

Hej jag undrar kan man kopa Jedvards skiva i dinnn butick?

2011-09-29 @ 00:31:41
Postat av: Liam

Hej ringer du polisen om jag lyssnar pa musick?

2011-09-29 @ 00:35:41
Postat av: Fia

Om jagvill ha bra kontakt med killarna hur jag jag pa basta satt kan ja skricka mykkett????

2011-09-29 @ 00:37:15
Postat av: Steffi

Vad tycker grabbarna och coke addicts?

2011-09-29 @ 00:45:44
Postat av: Pasen

Herrrreeeguuuud om jag koper sa manga Jedward skivor att jag inte kan bara dom vad kostar en paaaase pa Ica?

2011-09-29 @ 00:48:15
Postat av: Niiisseee kladdar!

Åååh va lång du verka vaa tolkar genom den första bilden...iofs haru nämnt dää men wäää fääään!! Ajjaaa är man sketen pluttefnask så är man lol



Moahahaa, coooling där...rosa lugg är snyggt, hade lila lugg å slingor i mitt svarta hår för hiskligt många årsen =)



Pöss och gnugg på friiisseee å kjaaam te du den andre big smail

2011-09-30 @ 20:42:21
Postat av: Elsa

ÅÅÅÅÅH JAG SÅG JU DIG AAAH! Du är så HIMLA cool och du är typ en av killarnas favoriter!

Åh alltså gud! Vill bara säga att du är så jäkla cool och bloggen ÄGER! Såg dig på Arlanda ju...

Nästa gång kanske vi ses och kan prata också? ^^

JEDHUGS!!

2011-10-10 @ 09:28:22
URL: http://flighlessbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0