FRÅGESTUND!

Heej alla käääära underbara läsare!
Vi ääälskar att ha frågestund med er!
Men innan ni frågar, snälla läs igenom fliken som heter "Svar på era frågor", då vi får väääldigt mycket upprepande frågor hela tiden! Det blir ingen spännande blogg om det står samma saker heela tiden!
puss på er!



Karin

Hej! kommer dom att ha en signering efter konserten?


SVAR:
Heej Karin! :D
Nej, ingen "officiell signering" kommer dem att ha efteråt, men känner ja killarna rätt har du nog chans att få en autograf ändå! Tänk på att det är signering klockan 15.00 i Kista Galleria innan på dagen!
puss xx
Hanna
hej, jag bor i göteborg och undrar om jedward kommer dit ngn gång? isf när och var, för jag har alldrig sett dem irl och det vore så himla kul<3
SVAR:
Heej! Vart Jedward kommer vara i Sverige finns tyvärr inte ute någonstans.
Det sägs ju att det ska bli en Sweden Tour!
Vi håller alla tummar vi har för att dem ska komma till Göteborg dåå!
puss xx
JedHed
heej, såg att det kanske kunde vara en skivsignering bara, kommer det då va planet jedward lr victory dom signerar.. ? Och om det är victory vart kan man köpa den?:))
Kram
SVAR:
Heej! Din fråga är besvarad i ett eget inlägg föregående detta inlägget!
puss xx
Linn
Vilket hotell bodde jedward på när de var i Sthlm ? Och vart kommer de va denna gång?:)
SVAR:
Hej! Vilket hotell dem kommer bo på är INTE offentligt än! :)
Förra gången på dem på Scandic! :)
puss xx
Jennifer
Jag kommer troligen att åka ensam och möta dem på Arlanda, så jag undrar är det några fler som kommer vara där? :)
SVAR:
Don't worry Jennifer, där kommer vara vääldigt mycket folk! :)
puss xx


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo jag undrar vad tycker att jag ska göra,Antingen Beställa Victory på Nätet,eller så köper jag den,men tror du att dom kommer att ha den där på Fryshuset om dom ska singnera så att man kan köpa den??

2011-09-11 @ 12:19:02
Postat av: elin -- foto -

hej hur är det ?

2011-09-11 @ 14:44:07
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: jossan

heej, haft en bra måndag? :D

2011-09-12 @ 17:39:46
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Asså jag fattar inte.... Varför kan jag inte få min Victory skiva signerad?? När Jag (och många andra) har fått den. Allt vi vill är att få den signerad.

Tacksam för svar..

2011-09-15 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0