Kista - Blogawards

Hej alla läsare!
Idag är det bara 2 veckor kvar tills Jedward kommer till Kista Galleria och till Fryshuset!
Jag är ledsen om det varit dött i bloggen nu lite, men det blir så när dem är inlåsta i ett big brother hus!
Jag tänkte ge lite mer info om Kista!
Det sägs att John och Edward kommer gå på scenen 14.30, och 15.00 är det signering!
Ulrik Munther, Mange Makers och Mohombi kommer också att vara där sägs det!
NÅ VAD SÄGER NI, ÄR NI EXCITED!?! :D
JAG ÄR :D
och till alla er som frågat om jag vill träffa er i Stockhol, SJÄLVKLART vill jag det! :D
Jag kommer vara där redan den 16onde eftersom jag måste resa så långt.
Jag kommer vara överallt och gå runt, ni kommer att se mig, lovar.
Jag kommer att skriva precis vad för kläder jag har och hur mitt hår kommer att se ut.
Jag kommer att gå runt och hälsa på er alla! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej!!

Kommer dom signera massa olika saker? asså som man har med sig.. För jag läste ngn stans att det bara var en skivsignering..

Tacksam för svar, plus sjukt bra blogg!:D



Kram

Postat av: Hanna

Heej! Ska du gå och se dom i Fryshuset också?

2011-09-03 @ 09:10:54
Postat av: Nina

Åh jag längtar såå mycket!

Kan du lägga ut en bild på hur du ser ut? ( Inte som du kommer se ut på konserten utan hur du ser ut vanligtvis=:) )

2011-09-03 @ 11:57:38
Postat av: BiggestJedwardFan#1

Jag skall se dom vid fryshuset har köpt biljetter förra helgen! Men det är konsert på kvällen 19:30 men är det en konsert innan ?

Och är det signering på allt annars får jag beställa hem skivan.... Please svara på min fråga för jag är lite förvirrad!

2011-09-05 @ 15:40:45
Postat av: Tora xD

heej! om det bara är skivsingnering kan man köpa skivan i kista? eller finns den bara på nätet?!

2011-09-05 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0