Mer svar på frågor

Camilla

 

Tack för svaren! Jag kom på en fråga till: Hur skulle du beskriva killarnas personligheter? Vad har de för likheter, och hur skiljer de sig från varandra till sättet? (jag har just lärt mig att se skillnad på deras utseende, men har ingen aning om hur de är. vore kul att få höra!!).
kram
/milla
Ps. Jag tror visst att du är lite extra betydelsefull för dem. okey att de gillar alla sina fans, men hur många får snacka med dem i telefon och sånt? :-)

 

SVAR:
Jadu, dem är vääldigt lika till sättet, men John är lite lättare att få kontakt med och prata med, Edward är lite mer "svårfångad". Sen beror det ju vem DU får mest kontakt med när du träffar dem och hur mycket duu pratar med dem :). Dem båda är väldigt glada i att dra i håret ahahah! Men annars är dem väldigt lika, tycker jag! 
Dem är väldigt lika fastän dem är olika, de e svårt att sätta fingert på! John blir generad mycket lättare också dock haha, Edward bryr sig inte sååå mycket om du skulle säga nåt som sätter dem på plats till dem! ;)

Carro
Du kommer tycka att jag är värsta n00ben nu :D men jag måste få fråga lite frågor x)
Hur gamla är dom? Var inte dom med i Brittiska BigBrother nyss, har dem åkt ut? Är dem gay eller är dom hetero? vilka mer låtar har dom mer gjort än Lipstick som jag har hört? =)
(Svara gärna i min blogg :) )
SVAR:
Hej! :D, vi alla är n00bar, de e ingenfara! ;)
Dem är 19 år, men blir snart 20 i oktober :D
Jo dem var med i Celebrity Big Brother UK, dem kom 3a :D, det varade bara i 3 veckor!
Ingen veet! Men vi chansar på att dem är hetero då dem inte gått ut med något annat!
Jaduu, jag vet ju inte riktigt vad du hört för några, men dem har ju gjort många låtar, te.x Bad Behaviour, Pop Rocket, Biggest Fan, Everyday Superstar, Go getter, Miss America, Distortion, ja jag kan rabbla upp många men haha :D
Kram xx

Kommentarer
Postat av: emelie

Heeej.. Måste bara fråga en sak..

Var inte Linda med er i Stockholm,

och har Jedward erat nummer eller har ni deras eftersom ni pratat i telefon med dom ? :)

Kram

2011-09-30 @ 22:51:33
URL: http://www.honkallasemelie.bloggplatsen.se
Postat av: eliin

jag läste nånstans att du fick prata i telefon md dom! (DÖD!) fick du deras mobil nr då eller? aahhiihoo ;) älskar din blogg!!

2011-10-03 @ 18:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0