Stockholm - Söndagen

Vi fick reda på att dem skulle åka tiidigt tiidigt på morgonen, så vi chillade utanför deras hotell, då vi såg att dem gjorde en twitcam uppe i sitt rum, och eftersom jag e grym var jag den enda av alla fans där ute som fick igång den på sin telefon! Så vi satt och tittade på dem, och så sa dem att dem skulle åka om 1,5 timme. Så vi stannade kvar för att säga Hejdå till dem. Mycket riktigt så kom dem efter ca 1,5 timme. Dem kramade dem ”nya fansen” hejdå först, undertiden han kramade dem Hejdå, ställde han sig och snackade med mig samtidigt, han sa att dem försökt sätta igång DVD’n han fått av mig och Steppy, men att den hade fastnat i deras dator hahah! Men att vi skulle vara lugna, för dem skulle fixa det! Så jag och Steppy gick bort till Edward och skulle säga hejdå. Även han började snacka om DVD’n. Han sa till Steppy, hörde inte riktigt, så jag gick närmre, så hörde jag han säga ”Steffi with the videos, but there was another girl on the cover, who is that?” .. ja bara ”ed…. it’s mee..”
och han blev helt chockad och bara ”buuut.. it was like.. a brunette!?” jag och steppy bah ”it’s like a wig haha” , och då gick det upp ett ljus i hans huvud haha!” Så vi tog Hejdå bild med Edward, och jag skakade som en idiot, så edward frågade om jag frös, jag bara haha jaaa!

 

 

Vi gick bort till John, och då hade Patrick och Liam redan börjat kalla in dem till bussen, men John den söta tog all sin tid med oss, han tog om bilder för han inte var nöjd och grejjer. Så jag kramade han hejdå, och jag skakade lika mycket fortfarande så han sa: ”omg, u are shaaaking, are you freezing?”
jag: ”haha erhm, yes!”
John: ”he he, had fun at the concert ;)?”
och där var de liksom bara bevisat… ja svarde inte, jag visste inte vad jag skulle säga haha!

 

Men när han släppte mig råkade han slita av några av mina pins på min tröja, så söt som han är sätter han sig ner på marken och börjar plocka upp dem till mig fast dem hade bråttom!.

 

Dem sprang in i bussen, och när den började köra sakta, vinkade John (han satt framme i bussen), sen tittade han mot mitt och Steppys håll och vinkade ännu snabbare och gjorde sin ”john pose” sen precis innan man inte kunde se honom mer gjorde han rock tecknet mot oss.  Edward satt där bak så han ställde sig längst bak i bussen och vinkade.
När John gjorde rock tecknet, lovar jag, då var där en liten liten fangirl som dansande inom mig. Men bara en LITEN!
jag och Steppy åkte tillbaka till vårt vandrarhem, vi var där väl vid halv 5 på morgonen. Steppy somnade tror jag, men ja kunde inte sova, så när klockan var kvart över 10 (behövde checka ut 11) gick jag upp, och gjrode färdigt allt, packade, bäddade osv. Sen drog jag upp Steppy, vid halv elva.. tio i elva checkade vi ut. Gick till centralstationen satt där i typ 2h. Sen var Steppy så snäll så hon följde med mig på ett sista äventyr, ATT TRÄFFA MIN SYSTER! Vi är inte systrar på riktigt, men jag har kännt tjejen i  7 år, men aldrig träffat henne och denna gången var vi tvungaaaa att träffas alltså! Hon bodde lite utanför Stockholm, så vi åkte och träffade henne, sen blev det bråttom till tåget!

 

 

Vi kom på tåget, satte oss, och åkte en Stationen, sen fick vi flytta på oss för en kille sa att de var hans plats! Så vi letade upp nya platser, och där fick vi sån tur sitta hela resan. Det komiska i detta var att, killen som kört iväg oss innan, kom in i vår vagn och fick leta upp ny plats, KILLEN LJÖG ALLTSÅ FÖR OSS! DET VAR INTE HANS PLATS! JÄVLA SPELARE!  Anyways, jag tror folk förväntade sig att jag och Steppy skulle vara trötta, men vi dansade i stolen hela vägen hem! Och vi dansade i princip av tåget!
Vi var hemma ca: 21.10 i Malmö, sen åkte vi hemmåt!
DENNA HELGEN HAR VARIT AMAAZIINGGG, OOCH JAG E SÅÅÅ GLAD ATT JAG ÅKTEEE MED STEEPPY, I LOVE HEEER SOOOO MUUUUUUCH!!!  Helgen hade inteee varit densamma utan Steppy!
Jag hade antagligen suttit fast i Stockholm fortfarande, och ja hade inte haft sååå kul som ja hade! Steppy gjorde hela resan! <3 <3


Bilder kommer som sagt sen!

 


Kommentarer
Postat av: Ebba världens största Jedward fan! <3

Hejdär! Jag verkligen älskar din blogg! Helt Amazing! Jag har oxå varit ett JedwardFan sen långt tillbaka och följer John och Edward! Läste att ni två var på deras konsert här i svergie! Jag var där allra längst fram i mitten av scenen och fick ögonkontakt med båda två flera gånger! Kunde inte gå på konserten i fryshuset men jag typ satt och grät för att jag inte kunde gå! Jag läste oxå att ni/du var "Bra vänner" Med tvillingarna och det är ju typ bara sååå coolt! Du vara värdens lyckligaste tjej! Skulle kunna göra allt för att vara du! Undrar oxå om du vet om dom ska göra en turne i sverge?! Har typ gått ett rykte om det... Men Ha det bäst! Älskar din blogg!<33 Kram Från Ebba stockholm 14 år ;) <333

2011-09-20 @ 21:38:14
URL: http://twitter.com/#!/EbbaLouisee
Postat av: Niiisseee kladdar!

Ååååh va luuuuligt allt verka vara för daj å förstås din vännina =)...aviiiis som fäään att du har ork och framför allt VÅGAR göra däää!! Själv skakar man bara man tänker på att gå ner på stan och då äre fäään bara mää nåå man känner väl också suck



Ja jaa "det blir det man själv gör det till! som det ÄCKLIGT vackert heter ;/...så man få la skylla sig sj, liiite kan man väl ändå få skylla ifrån på nåå annan!??



Näää nu ska jag förbättra lite mer på slitaget på soffan, pussaaah å gnugg på friiisseee <33

2011-09-23 @ 20:28:59
Postat av: Viktoria

Kan du inte lägga ut en bild på din outfits den helgen? :)

2011-09-24 @ 00:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0