Svar på frågor

Ebba världens största Jedward fan!<3
Hejdär! Jag verkligen älskar din blogg! Helt Amazing! Jag har oxå varit ett JedwardFan sen långt tillbaka och följer John och Edward! Läste att ni två var på deras konsert här i svergie! Jag var där allra längst fram i mitten av scenen och fick ögonkontakt med båda två flera gånger! Kunde inte gå på konserten i fryshuset men jag typ satt och grät för att jag inte kunde gå! Jag läste oxå att ni/du var "Bra vänner" Med tvillingarna och det är ju typ bara sååå coolt! Du vara värdens lyckligaste tjej! Skulle kunna göra allt för att vara du! Undrar oxå om du vet om dom ska göra en turne i sverge?! Har typ gått ett rykte om det... Men Ha det bäst! Älskar din blogg!<33 Kram Från Ebba stockholm 14 år ;) <333

SVAR:
Heej Ebba, taaaaack så jääätte myckeeeeet. dina ord gjorde mig verkligen jätte glad! :D
Fryshuset var awesomwe! Men inte ska du vara ledsen för det, för ryktena stämmer!
Det blir en Jedward Sweden Tour 2012!! :D
Hoppas att vi syns dääär! :D
Kram xx

Camilla

Hej hej! Jag har några frågor:

1. Hur har du "lärt känna" jedward så bra?
2. När träffade du dem för första gången/hur många gånger har du träffat dem?
3. Har ni någon kontakt med varandra utöver det?
4. Vad tror du det är som gör att du är ett mer "speciellt" fan än andra fans för dem?
5. Hur gammal är du?
6. Vem av killarna gillar du bäst?

Kram kram

 

SVAR:
1. Jag har träffat dem ett antal gånger nu och även pratat med dem i telefon några gånger :)
2. Jag träffade dem första gången den 24e juni, pratade dock i telefon med dem den 23e juni. Jag har träffat dem 3 gånger om man ska hård dra det.  Jag träffade dem i Malmö en gång plus snackade i telefon med dem.
Träffade dem i Stockholm 3 gånger samma dag. Träffade dem flera gånger åer dag i 3 dagar senast dem var i Stockholm. Pratade med dem i telefon ifrån Berlin för några dagar sedan.
3. Hur menar du?
4. Ingen fan är mer speciellt än något annat, och jag tror verkkligen inte JAG skulle vara mer speciell för dem än någon annan, anledningen till att jag kanske lärt känna dem lite bättre och prata med dem är för att jag är väldigt lugn av mig och behadlar dem som människor och inte skriker efter dem och trycker in dem i väggar! :)
5. 18, snart 19.
6. Jag gillar båda, men jag har mer och snacka om med John. :)
Kram xx



Britta

Hej jag undrar en viktigg sakk kan mann koppa gurkor pa signeringen jag e i stort behovv

SVAR:
Hej britta! nejdu, det fanns tyvärr inga gurkor på signeringen, men du är mer än välkommen hem till mig på en gurka en eftermiddag, raaowrw puss!






VILL OCKSÅ SÄGA STORT TACK OCH MÅNGA KRAMAR TILL ALLA SOM TWITTRAT MIG HELT UNDERBARA SAKER OM VÅR BLOGG, PUSSS PÅÅÅ EEER!
fortsätt twittra oss och kommentera, I love it!

@PlanetJedSweden på twitter.




Kommentarer
Postat av: Maaja

Heej kan du lägga upp bilderna från när du träffar jedward och med dem? =D

2011-09-27 @ 20:05:19
URL: http://geekmaaja.blogg.se/
Postat av: Hanna§

HejHej!

Snälla skulle ni kunna kolla in på min blogg och svara på frågan som jag har ställt i mitt ända inlägg. Skulle betyda jätte mycket om jag fick ett svar. kram!

-jedwardgrimesswe.blogg.se (gammla, som inte finns kvar)

2011-09-27 @ 22:20:20
URL: http://jyeah.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack för svaren! Jag kom på en fråga till: Hur skulle du beskriva killarnas personligheter? Vad har de för likheter, och hur skiljer de sig från varandra till sättet? (jag har just lärt mig att se skillnad på deras utseende, men har ingen aning om hur de är. vore kul att få höra!!).



kram

/milla



Ps. Jag tror visst att du är lite extra betydelsefull för dem. okey att de gillar alla sina fans, men hur många får snacka med dem i telefon och sånt? :-)

2011-09-28 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0