Svar på frågor inför Stockholm

Emilia
Finns det någon setlist så man vet vilka låtar dom kmr spela den 17e? ((:
SVAR:
Hej Emilia!
Någon setlist finns tyvärr inte ute för dem än =/
men får vi tag i en så lägger vi upp den här direkt! :)
Det vi fått höra är att dem ska spela 3 låtar! :)
kram xx
Linn
hej är du från stockholm? ska du till kista och fryshuset? vet du vart fryshuset ligger?:))
SVAR:
Hej Linn!
Jadå, jag ska både till fryshuset och kista, som sagt jag kommer springa runt överallt! :D
Neej, jag är inte ifrån Stockholm, jag bor nästan längst nere i Skåne, så det är en lååång trip för mig!
Tyvärr vet jag inte var fryshuset ligger, mitt tips är att ta en taxi, så du vet att du kommer rätt ;)
kram xx
BiggestJedwardFan#1
Jag skall se dom vid fryshuset har köpt biljetter förra helgen!
Men det är konsert på kvällen 19:30 men är det en konsert innan ?
Och är det signering på allt annars får jag beställa hem skivan.... Please svara på min fråga för jag är lite förvirrad!
SVAR:
Hej Jedward fan!
På dagen klockan 14.15 ska Jedward ha en spelning på 3 låtar i Kista Galleria.
Klockan 15.00 ska signeringen börja i Kista.
Klockan 19.30 börjar deras Konsert på Fryshuset.
Vi vet tyvärr inte om det är signering på allting, men är det endast skivsignering borde skivan finnas att köpa i Kista. Det kommer också bero på vakterna, och mängden köer där kommer att vara.
Får du inte din sak signad där, och du ska på konserten kan du kanske få din sak signerad efter konserten! :)
Får vi reda på något lägger vi ut det här, hoppas du fick svar på lite frågor! :)
kram xx
Tora
heej! om det bara är skivsingnering kan man köpa skivan i kista? eller finns den bara på nätet?!
SVAR:
Hej Tora!
Det vet vi tyvärr ingenting om!
Men man tycker ju att den borde finnas och köpa i Kista om det ENDAST är skivorna som gäller! :)
kram xx
OBSERVERA ATT ALLA TIDER ÄR VAD SOM GÄLLER NU!
DET KAN BLI ÄNDRINGAR DÅ DET REDAN VARIT MASSA ÄNDRINGAR MEN VI LÄGGER UT OM DE BLIR NÅGOT ÄNDRAT!

Kommentarer
Postat av: jennifer persson

jag har en fråga kostar det pengar att se jedward i kista galleria när det är blogawards

sella svara?????

2011-09-06 @ 14:49:34
Postat av: Evelina

Hej! Kommer man kunna åka till deras hotell efter tror du? :)

2011-09-06 @ 19:13:59
Postat av: jedhead!

heej, såg att det kanske kunde vara en skivsignering bara, kommer det då va planet jedward lr victory dom signerar.. ? Och om det är victory vart kan man köpa den?:))



Kram

2011-09-08 @ 18:35:31
Postat av: Hanna

hej, jag bor i göteborg och undrar om jedward kommer dit ngn gång? isf när och var, för jag har alldrig sett dem irl och det vore så himla kul<3

kraam

2011-09-10 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0