SVAR PÅ FRÅGOR

Fanny
Hej!!
Kommer dom signera massa olika saker? asså som man har med sig.. För jag läste ngn stans att det bara var en skivsignering..
Tacksam för svar, plus sjukt bra blogg!:D
SVAR:
Hej Fanny! :D
Det vet vi tyvärr inte riktigt, det kommer helt bero på hur blog awards har lagt upp det, och vad de tär för vakter.
Jedward bestämmer ju tyvärr inte det själv.
På vissa signeringar så måste man till och med köpa skivan där, för att få den signerad.
Men du kan ju alltid ta med dig saker, och egen skiva om du har det :)
Det är ju bättre och ha med sig än att inte ha det :D!
Och tack så jäääättee myckeeet! :D
Kram xx
Hanna
Heej! Ska du gå och se dom i Fryshuset också?
SVAR:
Yesbox! Jag ska till fryshuset också!
Jag kommer springa runt lite överallt! ;)
Kram xx
Nina
Åh jag längtar såå mycket!
Kan du lägga ut en bild på hur du ser ut? 
( Inte som du kommer se ut på konserten utan hur du ser ut vanligtvis=:) )
SVAR:
Jaavisst kan jag det! Men måste ju då påpeka att jag ser rätt annorlunda ut på bild haha ;D
Denna är tagen ikväll, så såhär ser jag ut just nu ;)
Jag kommer dock att ha gjort om mitt hår totalt till Stockholm, så jag lägger upp en bild till när de närmar sig! :D
Kram xx

Kommentarer
Postat av: Emilia

Finns det någon setlist så man vet vilka låtar dom kmr spela den 17e? ((:

2011-09-04 @ 15:26:39
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0