Svar på frågor

Sophie Gallo

Hej du ;)
Jag är intresserad att dela den här bloggen =)
Skulle vara awesome :D
Kan massor om Jedward och skulle kunna uppdatera den nästan varje dag om jag har chansen =)
Hoppas bara det inte är för sent och att inte valt någon annan!
Bara det inte behöver handla om bloggdesignen för det är jag rätt kass på ;)
Sammanfattning:
Vill du ha en som du vill dela bloggen med som är rolig och bra :D Skulle du kunna meddela mig på nåt sätt ;)
Kommer komma in på bloggen fler ggr så ;) =:D

 

SVAR:

Heeej Sophie! Jag har hittat en stand in redan, men två stycken stand in hade varit perfekt så kan ni komplettera varandra om den enda inte skrivit ena dagen, jag tror nog ni hde fått fart på denna bloggen igen!
Så om du ser dettaaa så skriv gärna igen, skriv gärna med din mailadress så jag kan maila dej om detta! :D

kraam! xx

 

Hanna
Heey! Jo jag undrar en sak..Skulle du/ni kunna skriva mer om Konserterna som kommer i Januari? Och en till sak..Kan jag få ett råd av dig? Jo för liksom jag får inte gå på någon av dom 3 konserterna..Vet du hur man kan övertala sina föräldrar?

Tack för svar! < 3 :)

SVAR:
Hej hanna! Jadå jag kan göra ett inlägg om konserterna, skriv gärna igen vad det är du vill veta om dem så lägger jag eller en av mina stand ins upp det! :D

Jag tycker du ska berätta för dina föräldrar vad Jedward betyder för dig och hur mycket du vill se dem :) Tyvärr vill jag inte uppmuntra dig att bli oväns med dem, eftersom dem bestämmer över dig tills du är 18! Meen jag hoppas du kan övertala dem! :D

Kram xx

 

Dilnaz Gemici
Hej! 
Kan ni hjälpa oss att sprida denna sida? Vi vill planera en Fanaction för alla svenska konserter - på så sätt får killarna en konsert att minnas! Den är nystartad och vi behöver så många Jedheads som möjligt! Om vi lyckas få med så många som möjligt kan det verkligen bli riktigt bra!
Tack och hej! :)

 

SVAR:
Heej! Skicka gärna en länk till fanactionen om ni har någon så postar vi den! :)

Kram xx

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sophie Gallo

Tack!! :D

Jag har hört av mig x)

Mejla mig!! ;) xD =:D =:D

Planetjedwardsweden.blogg.se ROoOoOCKss!!

2012-01-03 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0