anna is back!

Hejsan alla, ja Fia hade rätt jag är tillbaka.
Fast jag vet inte vad jag ska skiva men jag vill bara in här och kolla till allt, man blir så glad av de.
Ja visst är de underbart att de går så bra för bloggen och att Jedward har fått över 300 som följer de på Twitter. :)
Jag är fortfarande avundsjuk på er som fick träffa de uppe i Stockholm, man är ju inte alls lite sugen på att få krama om de "små".
Men ja jag är tillbaka och jag ska bli bättre på detta också, såna här inlägg ska vi inte behöva ha. ;)




Tyst på 4 timmar, ja jag ska också gå och sova. Ha det underbart love you so much! <3



Kommentarer
Postat av: caroline

en annan cool sak är att de har retweetat två svenska jedheads förra veckan, JuliaKarstrom och mig (Porcelainbat). ganska coolt :D

2011-08-02 @ 00:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0