Jedward Blog Awards

Det har kommit in lite olika rykten om när Jedward kommer att uppträda på Blog Awards den 17onde.
Som ni vet börjar ju Konserten 19.30 och insläppet är 18.30
Enligt ett rykte ska dem spela 18.00 på Blogawards och ha signing efteråt.
Ett annat rykte säger att dem ska spela 16.00, sedan ha signing.

Med all sannolikhet hoppas vi ju verkligen på att rykte nummer 2 stämmer!
När det kommit ut konkret information slänger jag upp det här!men här har ni lite att grubbla över iallafall! ;)


PUSS





Kommentarer
Postat av: porcelainbat

haha hur har de tänkt här egentligen? man vill ju hinna med båda liksom

2011-08-18 @ 18:56:57
Postat av: Hanna

Hej! Älskar er blogg! men... jag känner mig lite vilse.. Visst är Blogawards det i Kista galleria? Eller har jag fel? Vart är Blogawards isåfall??

2011-08-18 @ 20:46:13
Postat av: Hanna

Heej!

Jo jag har en fråga: Är det någon ålder års gräns på Fryshuset när Jedward spelar där?

2011-08-19 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0