JEDWARD TO BIG BROTHER!

@BigBrotherXtra EXCLUSIVE BREAKING NEWS Jedward are Confirmed Housemates and will be entering the Big Brother House next Thursday, DEAL signed !


Jadå, det är sant. Jedward ska medverka i big brother, med bla. Charlie Sheen.
Hur ska detta gå?
Helt ärligt ser jag INGET fel med att dem ska vara med, klart har vi alla olika åsikter, men jag tycker det är skit bra promoting. Varfr skulle det vara så fel att dem är med?
Dem dricker inte, dem röker inte. Dem kommer ju vända upp och ner på ALLTING!
Jag hoppas vi på något sätt kommer att kunna få se detta, jag kommer att sitta som klistrad!
VAD TYCKER NI ALLA OM ATT DEM ÄR MED I BB?


och en sak, någon har mailat universalmusic, så den fått svr att det inte är någon Sverige Turne inbokad, och att vi isåfall ska höra med livenation.
MEN INGEN PANIK!
detta kan enbart bero på att inga datum är satta bara, so stay tuned! :D

PUSS PÅ ER !




Kommentarer
Postat av: Sandra

VA?! Ska de vara med på BB? Oh gud hur ska det gå.. Tänk om en av dem åker ut, vad händer då?!



Men ja, jag skulle också va helt klistrad att få se Jedward varje kväll.. :')

2011-08-08 @ 19:57:22
URL: http://strawberryblondee.blogg.se/
Postat av: porcelainbat

Jag tror det kommer bli väldigt intressant och roligt att se dem på CBB, hoppas bara de andra deltagarna är shysta mot dem :O Vet ni om man kommer kunna se det i sverige via nån länk på nätet eller måste vi vänta tills nån laddar upp det på typ youtube tro?

2011-08-08 @ 22:41:54
Postat av: Karolina

Haha, ska Charlie Sheen vara med!? Herregud, hur ska det gå? x)

Hoppas det blir någon livestream på det så man kan se här i Sverige =:)

2011-08-14 @ 22:49:29
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0