Johnny Logan om Jedward

Men går till attack mot sina landsmän, "Jedward är talanglösa"

Schlager "kungen" Johnny Logan har gjort uttalande om Jedward i en intervju som ligger uppe på aftonbladet. Såhär har han svarat bla. på en fråga om Eurovision.


Vad tycker du om Irlands bidrag Jedward?

– Jag anser att Jedward inte är värda att prata om. Talanglösa människor får publicitet ändå utan att jag pratar om det.

 

Här finns hela intervjun med Johnny Logan att läsa, Johnny Logan ska uppträda på Allsång på Skansen imorgon(idag egentligen). VAD TYCKER VI OM DET UTTALANDET!?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2011/article13409305.ab

TACK TILL @PorcelainBat SOM TIPSADE OM DETTA, VI ÄLSKAR ATT FÅ IN SÅNT HÄR!
Caroline som hon heter blev också retweetad av Jedward för bara några dagar sen, otroligt glad för henne! Hon är otroligt trevlig och en sjuuk tecknare, ni borde följa henne! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilket smicker jag blir ju generad haha.

håller ögon och öron vidöppna när det gäller våra grabbar vettni.



jag visste inte ens vem johnny logan var...haha så talangfull var han liksom x)

2011-08-03 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0