Signing in Sverige

CΔROLINΞ
@PorcelainBat

Jag mailade veckorevyn och frågade om Jedward kommer ha signering när de kommer till Kista på blog awards, de svarade "Det är vår förhoppningar" :D

 

Taaack så jätte mycket Caroline som skickat in detta till oss och berättar!
Detta är sjukt kul och vi hoppas faan att det blir signering där också, det hade varit superkul!
Så nu hoppas jag alla är mer taggade (om det går) såå hoppas jag vi ses i Stockholm!

 

Jag har hört ifrån många folk, som skrivit överallt till mig, Twitter, Facebook, bloggen. Att ni inte vågat komma fram till mig och säga Hej ;). Känner ni mig i Stockholm så är det baaraa att gå fram och säga "Hej Fialisa!"
Jag bits inte, jag lovar :D
det är bara jätte kul att träffa alla er Jedheds! Jag kommer meddela hur jag kommer se ut och vem jag kommer gå med när det närmar sig. Som sagt, jag är jätte social och bits inte! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: JEDHEAD

Jedward ska ju komma till Kistagallerian den 17 september, men sen har jag sett att dom kommer komma till Fryshuset också då... http://www.livenation.se/artist/jedward-tickets#.TkpILYu3Hn4.twitter Vet du hur det ligger till? o.O

2011-08-16 @ 13:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0