svar på ERA frågor!

Porcelainbat

vilken tid sänds det isf?



SVAR:
Som du säkert redan vet, så börjar det klockan 22.00 svensk tid!
21.00 brittisk tid! :)
xx
Hanna
Hej! Älskar er blogg! men... jag känner mig lite vilse.. Visst är Blogawards det i Kista galleria? Eller har jag fel? Vart är Blogawards isåfall??
SVAR:
Yesboox, det är i Kista galleria! :)
Det börjar 11.00 och Jeedward ska uppträda 16.00 sägs det! 
xx
Ellen
Heej :D 
vet ni när Victory kommer till sverige? :)
Har sett att det har stått den 18:e augusti på några ställen...vilket är idag x)) men har inte hittat den någonstans o: vet ni vart man kan köpa den nånstans? :))

SVAR:
Hej!, Den skulle ha kommit den 18onde, men den har inte setta till i Sverige. 
Det har även gått rykten att den inte ska komma hit alls, vilket vi verkligen inte får hoppas
Vi ska hålla utkik och skriva här direkt när vi hittat den i Sverige!
I något av nedanstående inlägg ska det finnas en länk där du kan beställa den ifrån UK! :)
xx
C
Hej^^ Tycker att eran blogg är så fin och bra.
Har en fråga; är det bara jag som kan skilja på John och Edward när dom sjunger, vem som sjunger vad alltså? Haha^^
SVAR:
Tack så jätte mycket! :)
Johns röst är lite mörkare och lite hesare.
Den är lite kraftigare än Edwards! Så försök lyssna efter det! :)
xx
Hanna
Heej!
Jo jag har en fråga: Är det någon ålder års gräns på Fryshuset när Jedward spelar där?
SVAR:
Heej! Nej det är ingen åldersgräns! :) 
xx
Sabina
Hej:) vet du om jedward victory kommer att finnas på spotify? Kram!
SVAR:
Hej! Den kommer säkerligen att komma ut på Spotify när den släppts överallt!
Den har ju inte kommit till Sverige än som den skulle :)
xx
Hanna
Heeej!
Jo jag har typ letat överallt,vart kan man se Big Brother live? Snälla svara!
SVAR:
Hej! Du kan se dem live på 
http://livetvcafe.net/video/1BOMU6H1RA3R/Five
eller
www.filmon.com/tv
xxx





Kommentarer
Postat av: elwira!

Man kan beställa Victory ifrån CDWOW.com vilket är en svensk sida! :D

2011-08-20 @ 21:45:25
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heej!

Jo jag har aldrig varit på en av Jedwards konserter men ska kanske se dom på Fryshuset,och jag undrar brukar dom skriva autografer efter konserten?

2011-08-21 @ 09:04:31
Postat av: Anonym

EH. Jag skrev att jag KAN skilja på dom, och undrade liksom mer om det bara var jag xD eller om det finns andra som är lika konstiga som jag haha! Men ah...

2011-08-21 @ 12:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0