Svar på frågor

Julia
Vet du vilket hotell dom kommer bo på den 17 =:)?

SVAR:
Hej Julia! Nej det vet vi tyvärr inte!
Jag tror inte Jedward vet det själv förrens dem faktist blir körda till hotellet ;)
Men dem brukar twittra var dem är, och gör dem inte det, så håll utkik på vår twitter om det kanske kommer upp en tweet om var dem är OM vi hittar dem!
PUSS xx


Hanna K
Heej!
Vart kan man köpa den vanliga planet Jedward skivan??
Alltså när jag skulle köpa den på Åhlens fanns bara Special utgåvan!

SVAR:
Hej Hannaa!
Om det är samma skiva vi tänker på (alltså den ifrån xfactor, med alla dem låtarna)
Så tror jag tyvärr inte att den går att få tag i här i Sverige!
Men om du jätte gärna vill ha den, kan du beställa den här ifrån:

http://hmv.com/hmvweb/simpleMultiSearch.do?searchUID=&pGroupID=0&adultFlag=false&simpleSearchString=planet+jedward&primaryID=0&btnSubmitSearch.x=0&btnSubmitSearch.y=0

Min underbara Steffi (@DreamSteffi) Har köpt den där ifrån och det funkade huuur bra som helst!
PUSS xx




Heej!
Vart kan man köpa den vanliga planet Jedward skivan??
Alltså när jag skulle köpa den på Åhlens fanns bara Special utgåvan!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Heej :D

vet ni när Victory kommer till sverige? :)

Har sett att det har stått den 18:e augusti på några ställen...vilket är idag x)) men har inte hittat den någonstans o: vet ni vart man kan köpa den nånstans? :))

2011-08-18 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0