Svar på frågor

Hanna
Heej! Jo jag läste att det var någon som inte kunde se på bog brother på typ: http://www.channel5.com/big brother.och jag kan inte heller det,men jag vill inte registrera mig på www.filmon.com/tv.
Fins det något annat sätt att se big brother?

SVAR:
Hej Hanna!
Om du kollar några inlägg längre ner med svar på frågor, så finns det en länk till live tv cafe!
Kolla in den länken, den funkar! :)
xx


Anonym
Vet ni om Victory kommer ut på Spotify? :)

SVAR:
Hej Anonym xD
Nej, det vet vi tyvärr inte! Victory är inte ute i alla länder än (har jag för mig), det kan vara därför Victory inte är släppt på Spotify än! Men vi håller tummarna för att den kommer!
xx


Jennifer
jag tror inte heller john och amy har gift sig på riktigt för jedward vill ju dejta svenska jedward-fans men dem kan ju göra det men det är ju konstigt dem har i alla fall sakt att dem vill detja svenska jedward-fans.
gillar din blogg.

SVAR:
Här behövs inte tro något, det äktenskapet är endast gitligt inne i Big Brother huset, ni behöver inte vara oroliga!
Ja, dem har sagt att dem gillar svenska tjejer, men dem killarna är så oehört snälla och ödmjuka, så dem skulle nog säga samma sak i varje land, men nog har dem ett extra öga till Sverige! ;)
Tack så jätte mycket, jätte kul att höra att den uppskattas! :D
xx

Johanna
måste bara säga att jag älskar er som har den här bloggen! ni verkar vara så snälla och goa! ååååh :')

SVAR:
TACK så ootroligt mycket! Det värmer jätte mycket att få höra det. Vi tycker om alla er som läser den också, PUSS PÅ ER! xxx

Anonym
JAG ÄR HELT TOK KÄRRi Jhon och Edward kan ej sluta lyssna på deras musik och kolla på bilder på dom söta killarna <3 Men jag vet att jag aldrig någonsin kommer träffa dom så blir jag så ledsen och försöker att ej tänka på dom för då blir jag deprimerad :( det är JOBBIGT att känna så för dom..

SVAR:
Hur vet du att du aldrig kommer att få träffa dem :)?
Never give up on something you can't go a day without.
Dem kommer ju till Sverige i September, där finns ALLA chanser att få träffa dem!
Jag tror inte Jedward vill att du ska vara deprimerad, dem vill att alla deras fans ska vara glada och må bra!
xx






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0