SVAR PÅ FRÅGOR (med Steffi)

Siri
Hej! ;'D Okej, jag har lite random frågor jag skulle vilja ställa! xD
1: Har du träffat Jedward on real? :)
2: Kommer du åka till Kista Galleria? Och isåfall kommer du typ köa flera timmar innan dom kommer?(Är lite orsäker på om jag ska göra det så det är df jag frågar)
3. Följer er/din twitter (lol) ;)

SVAR:
1. Yes det har jag! Flera gånger :) Både i Malmö och i Stockholm. 
2. Jaa, det kommer jag. Jag ska åka med Jedmafian! 
Har faktist ingen aning om jag ska köa än, det beror på när Jedward hade tänkt dyka upp :)
ps. Edward har tryckt in sin fot i steffis sko! (steffi vill du skulle veta haha! ;)
3. DET GÖR DU RÄTT I!! :D





/ STEFFI OCH SOPHIA xxx


Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, visst är de Sophia!! Underbara :D

2011-08-13 @ 01:48:00
URL: http://Liz1.devote.se
Postat av: sofia

åh, hörde precis att dom skulle komma till sthlm ! riktigt roligt, dom verkar gilla sverige haha :D

kommer det vara någon samåkning från typ malmö, eller Skåne överhuvudtaget ? :)

2011-08-13 @ 14:11:59
Postat av: linnea

hej! :) jag har en fråga går jedwards nya album victory att köpa i sverige ännu? i såna fall var? :D

2011-08-13 @ 18:32:09
Postat av: IdaGrimes

hejsan!

skulle ni vilja sprida ut att jag och en kompis startat ett svenskt JedwardForum som vi vill försöka få igång rejält för alla jedwardfans där ute!

2011-08-13 @ 23:14:15
URL: http://jedheads.forum24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0