SVAR PÅ FRÅGOR

Jennifer Persson
hej vad är sverige turne och vart kommer det vara
SVAR:
Hej Jennifer! jadu, en Sverige turne är när dem åker runt i Sverige och spelar!
Vart och när vet vi inte än, men det kommer förhoppningsvis snart! :D
kram!
Elin
I videon så har du snakebites va? Och jag bara undrar, gjorde det ont att ta dom? För jag vill pierca mig i läppen också men är livrädd att jag typ kommer dö av smärtan ;p

SVAR:
Hej Elin! Jaapp det är true, jag har snakebite!
NEJ, det gör verkligen inte ont! Läppen är ett av dem ställena som gör minst ont.
Jag har 23 piercingar och tycker inte någon av dem gjort ont och ta!
Så pierca på, sköt den efteråt bara så är allt lugnt :D!
Kram!
Enya
JAG SKA GÅ! :D
SVAR:
GOTT SNACK! :D
kram!
Hanna
yaay excited! 

SVAR:
OH YES, vi meeed! :D
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0