Stand in

Heeej trogna läsare!
Som ni määrker så är jag väääldigt dålig på att uppdatera denna bloggen.
Jag har tänkt på det, och det hade varit awesome med en stand-in på bloggen.
Någon som känner att dem har gnistran och verkligen uppdatera den, för den är en jätte bra grund eftersom rätt många redan vet om den!
Meeen, nu är de ju så, att jag vill kunna lita på denna personen, jag vill ju inte direkt förlora min blogg för att någon byter lösenord på den.
Så om ni är intresserade över att hjälpa mig med denna bloggen så kommentera inlägget eller skriv till mig på twitter: @Homosaregay
så kommer jag att välja ut en som blir min hjälpreda, dock vill jag lära känna dig lite först.
Men jag chansar på att ni i jedfamilyn har ett gott hjärta och inte skulle förstöra för någon annan :)
SÅ VILL DU BLI MIN HJÄLPREDA PÅ BLOGGEN?
KOMMENTERA HÄR OCH SKRIV DITT NAMN, ÅLDER OCH VARFÖR DU VILL HJÄLPA TILL

PUSS PÅ ER!










Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan fina du!

Jag har faktiskt 2 tävlingar igång på min blogg nu, en kan du bli Dagens jul blogg och sen den 23 kommer 12 vinnare att bli en, och den som vinner då vinner ett inlägg hos mig, ett smycke & länkningar på min privata facebook och minfan facebook.

Så anmäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-1.html#comment

tävling nr 2 är att du kan vinna ett valfritt plagg för max 3000 kr och den anmäler du dig till här:

http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-plagg-for-3000-.html#comment



hoppas du är med, hade vart jätteskoj!

Kram !

hemskt ledsen om du inte gillar "spam"

2011-12-15 @ 19:48:57
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: jade ;3

Tja på dej ! ;-) jag är en 14-årig tjej sm gärna vill bli din hjälpreda pga jag är ett stort Jedward fan & positivt med mej är att jag är bra på svenska som du och har haft ett blogg men hade ej lust att ha en eget. så det skulle vara bra om vi delade ;D

2011-12-21 @ 14:31:37
Postat av: Anonym

Hejsan snygging!

Missa inte Dagens blogg tävling i min blogg ;D

Anmäl dig här är du söööt! : http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/dagens-julblogg-3.html#comment

PUUUUUUUUUUUUUSS

2011-12-22 @ 20:31:11
Postat av: bella andersson

Det är bara taskigt och omoget att förstöra för andra..

Men jag är faktiskt intresserad!

Om de inte är försent såklart.

Mitt namn är Isabella fast kallas för Bella;)

Jag är 13, år blir 14 nästa år alltså!

Jag vill blogga på din blogg, för att den är as bra, och skulle gärna vilja hjälpa till lite!:)

svara gärna på mail :)

Jag har en blogg, men bloggar inte så mycket på den :p



2011-12-25 @ 11:26:57
Postat av: Dilnaz Gemici

Hej!

Kan ni hjälpa oss att sprida denna sida? Vi vill planera en Fanaction för alla svenska konserter - på så sätt får killarna en konsert att minnas! Den är nystartad och vi behöver så många Jedheads som möjligt! Om vi lyckas få med så många som möjligt kan det verkligen bli riktigt bra!

Tack och hej! :)



http://www.facebook.com/pages/Jedward-Fanactions-Sweden/197384987020813

Postat av: Hanna

Heey! Jo jag undrar en sak..Skulle du/ni kunna skriva mer om Konserterna som kommer i Januari? Och en till sak..Kan jag få ett råd av dig? Jo för liksom jag får inte gå på någon av dom 3 konserterna..Vet du hur man kan övertala sina föräldrar?

Tack för svar! < 3 :)

2012-01-02 @ 15:18:31
URL: http://veraoveronica.blogg.se/
Postat av: Sophie Gallo

Hej du ;)

Jag är intresserad att dela den här bloggen =)

Skulle vara awesome :D

Kan massor om Jedward och skulle kunna uppdatera den nästan varje dag om jag har chansen =)

Hoppas bara det inte är för sent och att inte valt någon annan!

Bara det inte behöver handla om bloggdesignen för det är jag rätt kass på ;)

Sammanfattning:

Vill du ha en som du vill dela bloggen med som är rolig och bra :D Skulle du kunna meddela mig på nåt sätt ;)

Kommer komma in på bloggen fler ggr så ;) =:D

2012-01-02 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0