Alla är super nöjda!

Hejsan!
Hahaha! ja killarna gjorde de bra igår och alla ni som va där och skrek och hade er ni är bara för underbara. Idag kan man läsa i tidningarna att ni flyttade på scenen, inte okej tjejer. ;) ( men jag hade antagligen också gjort de )
Men man kan också läsa att de va super nöjda med Jedwards uppträde och killarna själv tycker att Sveriges fans är de coolaste av alla. De känns super bra, är så stolt över er. ;D De har också sagt att de vill ha svenska flickvänner och de är ju ett + i kanten.
Jag vill bara säga att jag är jätte avundsjuk på er alla som fick träffa de, jag vill också göra de igen. Men är mest avundsjuk på Fia. ( varför fick inte jag vara en fluga på dig när du pratade med John i 2 timmar? :(

Men men nu får ni ha de så underbart och fortsätt att kommentera och ha er, vi älskar de jätte mycket som vi sagt 1000 gånger. ;)
Älskar er alla!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0