BACK FROM STHLM!

HEEEEJ SÖTNOSAR, JAG ÄR NU TILLBAKA!
alltså jag har så mkt och säga, så de kommer inte bli någon struktur på detta inlägget!
men stockholm har varit sååå amazing, fastän jag svimmade på fredagen och skadade min fot riktigt rejält. Men det gör inget, för i fredags hade jag världens underbaraste dag med min jedmaffia och JEDWARD!
seriöst, dem är de mest underbara personer i tha world!

På kvällen stannade ja först kvar på vandrarhemmet för ja skadat mig, men ja tog en dusch och kände mej bättre, så ja åkte bort till dem, osminkad och med blött fluffy hair.
Och de första John säger när nicole kommer hand i hand med mig är
" ooh fialisa, you came!.. but what happend to your hair.. did you cut it?!"
fick snällt förklara att ja använder hårförlängning hahah!
Vi pratade överlänge om mitt hår och kom in på saker som hänt under min skolgång. MEDANS John stod och pillade i mitt hår för han tyckte de va så fluffigt och lockigt. Jag berättade min historia och John bara utbrast "EDWARD! seriöst, kom och lyssna på detta detta är sjukt, fialisa berätta igen"
och då stod de publik i en ring runt om oss och lyssnade.
Jag var i HIMMELN alltså!
När ja hade berättat klart min historia fick jag världens längsta och hårdaste kram av John, jag vet inte hur länge vi kramades, men undertiden viskade han så sjukt underbara saker i örat till mig. Jag blev nästa tårögd. Vad han sa kommer jag hålla för mig själv (förlåt men ja..) det sista han sa iallafall var " stay strong".
Pratade med honom massa mer under kvällen!
han kom fram helt plötsligt och började prata igen om det vi pratat om tidigare om skolan och vad sm hänt där.
Och tyckte att dem som gjort så mot mig i skolan var loooosers och att han, jag, edward, och dem tjejerna jag var där med skulle bilda en grupp och ta ner dem!
Helt random kom han förbi mig igen och bara "i really like your snakebites"
sen stod vi och räknade alla mina piercingar, han var chockad när han kom fram till antalet piercingar ja hade haha! och sen vart det kramdags igen" (inte för ja tackade nej haha!)
Sen kom vi in och snackade om Lördagen, så sa jag att jag behövde åka hem för att jag skadat mig och att mina föräldrar var jätte oroliga och att pappa körde från Malmö upp till Sthlm för att hömta mig!.
John ville direkt snacka med min mamma, så ja ringde upp min mamma och gav telefonen till John
han bah: "heeey fialisas muum, i hope you understand me, *mum says something and john startas to laaugh*, she is with us now, me and edward, dont worry she is safe, we are taking care of her, we promise, dont worry"
LIKE WTH, hur sööött är inte det!?
sen hände massa, sen skulle dem dra sig mot hotellet, så vi gick, och John skulle krama oss hejdå.
Och alltså, ja hade redan jävlats med han innan på kvällen lite, så när han kom fram och räckjte ut armarna och skulle krama mig, tog ja bah ner solglasögonen och tittade lite på han och kisade med ögonen, och han gjordee likadant sen stod vi så en stund sen började båda skratta och jag fick världens kraam igen. Och ännu en gång undertiden denna bamsekramen viskade han massa saker till mig igen. bla " seriously, we are gonna meet again, you will hear from us" och ja en massa annat, men jag väljer att hålla det för mig själv.
Det tog tid innan killarna faktist kom in på hotellet, John hann snacka flera ggr igen.
Nicole och ja stod en liten bit ifrån John, och nicole sa att hon tyckte mina lockar var söta och pillade på mitt hår, och jag på skoj sa "moobbaa nt mina lockaaaar" och gjorde ett riktigt sadface. Då kom John bort till mig skitfort och bara " omg, how are yooou? what happend!?"
ja bah " nicole is making fun of my cuurls :("
John bah: "ooohoo freeenemiees"
vi bah " noo we love eachother"
och john gjorde ett riktigt cuteface och bah " good!"
sen kramade han godnatt på allvar och dem gick in! :D
2 minuter senare kommer Edward ut igen och delar ut Godis till oss haha!

Ja det hände så mycket mer under kvällen! jag var i extas, men detta var väl hööjdpunkterna haha. Eller ja.. hela kvällen var en höjdpunkt.

Vi träffade dem innan på dagen med, vi mötte dem på arlanda, och dem gick rätt fram till oss, alltså ja visste att dem skulle komma ihåg linda, nicole och steffi men dem komer ihååg mig med, ja blev helt över lycklig!
Sedan träffade vi dem på Universal Records, då Edward kastade ut autografer till oss genom fönstert och visade DERAS HELT NYA ALBUM FÖR OSS!! :D
sedan gick han ner en våning och stod i de fönstert och gav oss vatten och cola!
Som han sa "Hello and welcome to Edwards bar, what may i bring you?"
Sedan kom dem ut snabbt och vi fick kramar bilder och allt.

Jag ska lägga in bilderna imorgon! Hoppas ni orkar läsa allting nu, jag har korttat ner allting riktigt mycket haha!
Det var en sjuuukt heeeelg, ja hade så sjukt kul!
TACK NICOLE, LINDA, STEFFI OCH MATILDA FÖR DENNA HELGEN!
XXXXXXXXX

VILL NI FRÅGA NÅGOT OM HELGEN SÅ KÖR PÅ! JA HAR SÄKERT MISSAT SJUUKT MYCKET! ;)







Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhhhh!!! Grattis! Önskar att jag hade varit där... :)

2011-07-11 @ 08:47:25
Postat av: Louise <3 Jedward

Herregud, du ska veta vad jag är avis på dej tjejen :o Det är ju nt klokt.. Ni typ.. Eller tja, man kan ju säga att ni KÄNNER dem.

Ni känner Jedward. Fatta hur många pers det är som är avis på er girls!

2011-07-11 @ 12:33:43
URL: http://swedishjedward.blogg.se/
Postat av: Louise <3 Jedward

Jag är så avundsjuk så.. Det finns inte vettu ;o

Lyllo dej säger jag bara.. Måste vara helt jävla underbart!

2011-07-11 @ 13:28:52
URL: http://swedishjedward.blogg.se/
Postat av: Enya :))

omg! lyckos diiiiiig!? ;o blir sjukt avis nu<333

2011-07-11 @ 16:15:57
URL: http://thisisenya.blogg.se/
Postat av: elin

jag dör, sjukt avis på dig (a) läser lindas blogg också och hörde att hon fick komma backstage på lördagen, var du med då också? :D

2011-07-11 @ 16:29:47
URL: http://dduckface.blogg.se/
Postat av: linnea

shit vad coolt!!!! lite sen kommentar men jaja haha :)john och edward verkar helt sjukt gulliga önskar att jag fick träffa dom nån gång :) jättebra blogg förresten ;)

2011-07-19 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0