Jedwarddream

HEJ ALLA, AAANNAAA ÄR TILLBAKAAAA!
jag läste precis hennes inlägg, fy bubblan vad kuuuul säger jag bara, det är helt sjuukt :D!
Det är så kul när folk upskattar saker man gör :D!

Iallafall, jag fick en kommentar innan ifrån en tjej som skriver en blogg om en "Jedward historia"
Så jag tycker verkligen ni ska gå in och ta en titt på denna bloggen, do it! :D
http://jedwarddream.blogg.se/

jag går direkt till twitter, DEM ÄR NU UPPE I SINA 300.000 FÖLJARE!
och dem hade ju lovat "the best video ever"  när dem kom upp i så många följare, ni har väl inte missat den ;)?
Har ni det kan ni se den här! jeeeez, eheheh *fangirl*
Jag kan ju iallafall säga att jag inte kan lyssna på Pop Rocket längre utan att skratta!
Omg, I love them so much!
OCH SÅ NI VET, CARNIVAAL TOOOUR STARTADE IDAG!
dem har ännu inte kommenterat något om hur det gått, men jag hoppas de gått skit bra och att dem hade riktigt kul!
more updates to coomee!
LOVE YOU, AND TAKE CARE, PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0