MORE FROM STHLM!

haha som jag sa igår ja va helt hyper när ja skrev, i still am!
men jag har ju glömt en av höjdpunkterna under kvällen hahah!

På tåget innan på dagen skrev min älskade Stephanie med sprit penna över min arm.
På ena sidan av namnet står det "Bondage all night!" och på andra sidan "askuk"
och på handen står mitt twitternamn: @Homosaregay
För att förklara detta för er lite så bondage är pga av en bild ja har, där jag tejpat fast en kill-kompis.
Ordet askuk är för att Stephanie skulle skriva askul, men råkade skriva en bokstav fel. Sen har det blivit vårat ord.

Så när jag stod och pratade med John, så helt plötsligt tittade på på min arm och sa:
"What does your arm say :O?"
Jag: "No no John, dont look at my arm!!"
John tog tag i min arm medans ja försökte kämpa emot och båda bara skrattade.
Okej, killen är stark! för han vann och höll tag i min arm och började läsa.
Först läste han bondage, så tittade han lite snett på mig, lite sådär busigt.
Sen läste han: "ASKUK,... what does that meean...?"
Jag: "it means ss.s.."
Nicole: "FIA DONT GO THERE!"
Jag: "superdick... :D"
det kom massa fans och drog i honom, John vänder sig och, skrattar och skriker,
"UR SICK HAHA!"
jag: "IM NOT SICK, IT WAS STEFFI!"

sen när vi träffade han där borta kom han igen och bah .. "ur sick..hahah"
Jag skrattade bara och resten av gänget bakom mig bah
"yes.. fialisa , UR SICK!"

YES JOHN, I AM SICK, HAHA AND I LIKE IT! xD

Jag har fortfarande nt laddat in bilderna, haha sorry!
Men här kommer en bild som killarna twittrade i Fredags iallafall, precis efter dem lämnat flygplatsen!




can you find the jedmafia? xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0