Stockholm

Heeej!
Jag skriver detta inlägget och håller tummarna på att det vill funka idag!
Ja har suttit här och skrivit och skrivit, men de går nt att publicera något, vet inte vad som är feeel! >,<

På Lördag är det dags för sommarkryseet i Stockholm, Jedward kommer juuu, vem skaaa diit :D?!

Jaaaaag(fialisa) skaa dit :D!
ja ska åka med dem underbara tjejerna, steffi, nicole och linda!
Jag läängtar såå :D!

http://www.tv4.se/1.2176385
här kan ni tävla om biljetter till sommarkrysset :D!

HOPPAAS VII SEEEES :D!!





Kommentarer
Postat av: HANNAH

Allt bra idag? :D



Ps, kika gärna in på min blogg och tipsa mig om det bästa / ovanligaste / tuffaste marsvins namnet ever! Är det just ditt / dina namn jag väljer att döpa mitt / mina marsvin till så vinner du en länk i min meny i 2 veckor!



Så klicka dig in och bombardera mig med ovanliga och roliga marsvins namn!



OBS! Det går inte att kommentera det inlägget så skriv ditt förslag på namn i frågelådan (i menyn till höger)



Ber om ursäkt om du inte gillar sån här!

2011-07-04 @ 20:51:59
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0