svar på kommentarer! xx

Hanna
Åhhhhh!!! Grattis! Önskar att jag hade varit där... :)

Louise <3 Jedward
Herregud, du ska veta vad jag är avis på dej tjejen :o Det är ju nt klokt.. Ni typ.. Eller tja, man kan ju säga att ni KÄNNER dem.
Ni känner Jedward. Fatta hur många pers det är som är avis på er girls!

Louise <3 Jedward
Jag är så avundsjuk så.. Det finns inte vettu ;o
Lyllo dej säger jag bara.. Måste vara helt jävla underbart!

Enya :))
omg! lyckos diiiiiig!? ;o blir sjukt avis nu<333

elin
jag dör, sjukt avis på dig (a) läser lindas blogg också och hörde att hon fick komma backstage på lördagen, var du med då också? :D

 

SVAR:

Hej Tjejer! :D
ni behöver absolut inte vara avundsjuka, fast ja hade nog varit avundsjuk om det hänt någon annan och inte mig haha :D! Och Jaa det var helt awesome underbart, jag kan faktist inte beskriva det med ord!
Som svar till
Elin, nej, jag var tyvärr inte med eftersom ja skadade mig och fick åka hem </3

Men jag var med dem i tankarna heeela dagen och jag önskar så fruktansvärt mycket att jag var med där! Men jag hade sååå kul på fredagen så jag har egentligen ingen anleding att ångra mig eller vara avundsjuk
(men lite är ja dock allt eehhee)

och som svar på Louises kommentar, alltså, ja eftersom ja träffade dem förr, har pratat med dem i telefon och dem känner igen en, dem skickade privata meddelande till oss så vi kunde hitta dem, så känns det lite som om man känner dem hehe (men det gör vi ju eegentligen inte!).
Men det är extra hårt att åka ifrån dem, för det känns som om man lämnar två bra vänner och inte vet när man får träffa dem igen! :(

HAR NI FLER FRÅGOR SÅ BARA FRÅGA PÅ!, FRÅGOR OM VAD SOM HÄNDE (som om ja nt berättat allt men endå haha!), FRÅGOR OM ANDRA SAKER, BARA KOMMENTERA :D!

 




Kommentarer
Postat av: emelie

hej allt bra med dig? :)

2011-07-11 @ 21:40:02
URL: http://plimplom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det du har varit med om låter för bra för att vara sant och jag är så avundjuk så det går inte beskriva!



Imorgon får alla besöka min blogg www.jedmania.blogg.se för att se en stor bildbomb med ca 100 bilder som jag tog i lördags. Designen ser lite tråkig ut NU, men kommer vara bättre imorgon eftersom bloggen är ny! Skulle bli jätte glad om alla besökte och kommenterade bildena



2011-07-12 @ 00:54:56
URL: http://jedmania

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0