tv4 20:00 imorgon!

Hejsan!
Så ja Fia är uppe i Stockholm och ska kolla på Jedward, lite sur att jag åkte där ifrån men ja man kan inte få allt. Snälla Snälla Snälla alla se till att vara på sommarkrysset imorgon. Jag vet att killarna vill de och till er som är där och kanske redan träffat de så hälsa från mig. Men ja Fia är där uppe och kommer antagligen skriva en massa om de. Men för er som inte har turen att vara där så kan ni se de på tv4 20:00 imorgon. :) Där kommer jag sitta fast klistrad i alla fall!



Jag älskar er alla fast att jag varit off nu ett tag men ska hittat tillbaka nu.
Många många många pussar till er!



Kommentarer
Postat av: Jossan

hej allt bra med er? :D

2011-07-08 @ 23:37:01
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej jag såg jedward igår!! hade skitbra platser och snackade lite med de i pausen, så coolt!!! fick en bild vid deras hotell sen :D

ville bara säga att bloggen är jättefin och superbra för alla jedwardfans! tack så mycket :)

2011-07-10 @ 11:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0