Underbart när detta händer!

Hejsan allihopa, jag vet att jag har varit frånvarande ett bra tag men Fia fixar de så jäkla bra. :)

"Tänkte att jag måste berätta en liten rolig sak som hände när jag va nere på Kreta, behöver inte läsa om ni inte vill." Kan ju säga de att de är inte bara stora flickor som tycker om Jedward utan små små tjejer också. Men i alla fall när jag la där vi poolen så hörde jag en Norsk liten tjej sitta och prata om en svensk Jedwardblogg som två tjejer vid namn Anna och Sophia hade. ( ja denna *super glad* ) Hon satt där och berättade om allt hon hade läst och bla bla bla.. När hon efter ett tag vänder sig om och ser att jag skrattar så att jag vet inte vad åt henne så lite kaxigt slänger hon ur sig : Vad skrattar du åt ? Så när jag förklarade för henne vem jag va så blev hon super glad och sa att hon ville åka ner till Malmö och träffa Fia för att hon va så bra vän med Killarna. Ja ni som läser bloggen vet ju att Fia har haft långa samtal med de. ;)

Men nä kan man träffa en sötare tjej? ( hoppas nu bara de va okej att jag skrev in de här. ;) Läser ändå den när hon kommer hem! ) De gör en så glad att vi har små som stora, killar som tjejer, som läser bloggen och följer oss på twitter glöm inte följa killarna också. Har sagt de innan och kommer säga de många gånger till. Vi älskar er jätte mycket och hoppas att ni stannar här hos oss. :) Puss på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0