heelloo woorld!

HEEEEEEEJ!
JAG ÄR TILLBAKA NU EFTER ALL STUDENT OCH GREJJER!

det har hänt väldigt mkt medans jag levt i min studentbubbla!
Som anna skrev!
JEDWARD KOMMEER TILL SVERIGE!!
24 JUNI I MALMÖ, 9 JULI PÅ SOMMARKRYSSET!
E NII TAGGAADE ELLER VAAAAD!? :D

och Anna skrev igår att sista dagen att skicka in bild till kollaget va då. Men det är imorgon!
Tror anna fått solsting ;)!
Kan häända att vi drar på deadlinen någon dag!
Vi återkommer, men skicka in bild om ni inte gjort det!
Bara bomba oss med bilder!
SOM SVAR PÅ EN FRÅGA:
NI FÅR SKICKA HUUUR MÅNGA BILDER NI VILL!


och som en update: Jedward är i scottland just nu!
Hoppas ni följer dem på twitter; @planetjedward

OCH DET HAR TILLKOMMIT NÅGRA JEPIC FIGURER PÅ TWITTER!
@Jedwards_hair
dem är helroliga, ni borde följa dem om ni vill ha ett gott skratt haha!
Jedwards hair got a life of its own!!

SKA FÖRSÖKA FÅ IGÅNG BLOGGEN IGEN OCH BLI LIKA AKTIVA!
OM INTE ANNARS KAN NI FÖLJA OSS PÅ TWITTER OCKSÅ!
FÖR DÄR SKRIVS VARJE DAAG! :D
@PlanetJedSweden

PUSSSS




Kommentarer
Postat av: m

sv: Haha :) Menar du det ;)

2011-06-15 @ 12:41:10
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: steffiJedward @ twitter

Jag vill skicka in en bild, sista dagen var i dag va? Kan ni snälla skriva mejladressen nånstans, till min twitter eller blogg elelr nått? :) snääälla :D ♥

2011-06-15 @ 14:32:08
URL: http://trixsteffi.blogg.se/
Postat av: Elin

hejhej! grymt bra blogg! :)

men jag har ett litet problem jag vill skicka in en bild till kollaget men det funkar inte har prövat varje dag i typ 4 dagar nu men det går ändå inte, har ni gjort klart det än? vill verkligen ha med bilden! :p ska pröva imorgon igen om det inte är färdigt! Kram till er! :)

2011-06-17 @ 00:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0