hello jedimons

Hej Guys!
jag vet inte vad som har hänt med blogg.se
Men vi kan inte ladda upp några av Lindas bilder :(
Vilket jag tycker är jätte synd eftersom hon har riktigt fina bilder!

www.mylifeaslinda.blogg.se
Ni borde verkligen läsa hennes blogg, den är riktigt bra,hon har jätte många bilder och videos och en riktigt fin historia om hennes möte med jedward
hope you will enjoy!

UPDATE

Deras video till Bad Behaviour släpps om 13 minuter! (när ja skriver detta)
jag ska lägga upp den här så snabbt det går, om det går att se den i sverige! ;)

Det ryktas ju om att killarna ska vara med i big brother.
Och att dem ska få 5 miljoner var för att vara med där, Louis Walsh kommenterar inte som det är sant eller falsk, vad tror ni ;)?

twittern Jedwards_Hair har bytt namn till PlanetQUIFFS och följer ni inte dem tycker jag att ni ska göra det, det är riktigt jepic ;)

jedward har haft en reply session på twitter, och har svarat en massa fans!
Så vill ni gå in och läsa deras svar till massa fans så gör de gärna på deras twitter :D

Ibland alla dessa svar har dem sagt att JA , det ska bli en European tour, som även brodern Kevin har konstaterat på sin twitter!


Fortsätt kommentera som ni gör och var aktiva, jag älskar att logga in här och läsa era kommenterar , fast visa är anonyma *hinthint*
Fortsätt skicka in frågor, jag älskar frågor, och ja försöker svara på dem så gott jag kan!
Kom ihåg att sprida kärlek till allt och alla!
Puss på er <3

Glöm inte följa oss på twitter: @PlanetJedSweden




Kommentarer
Postat av: porcelainbat

videon släpps klockan 11 svensk tid idag.

2011-06-29 @ 01:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0