helloo woorld!

Hej guys! Nu har jedward hysterin lagt sig, lite!
Så nu tänkte ja ta mig i kragen och lägga upp massa sen fredags! det var sjuukt!
Som jag sa så fick jag ju ett telefonsamtal mitt i natten, och det var båda två jag pratade med. Mest Edward!
Men det var sjukt, riktigt sjukt, det var lycka igenom hela kroppen!

Men som ni säkert kanske redan vet så råkade jedward landa i Danmark när dem egentligen skulle till Sverige först, så dem kom rätt sent, men var ändå ute med fansen mitt i natten. Dem är underbara
KÄLLA: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13230438.ab




jag tog över många bilder i fredags, men jag har lånat Lindas bilder, eftersom hennes bilder är riktigt underbara!
www.mylifeaslinda.blogg.se
Ni borde verkligen läsa hennes blogg, den är riktigt bra,hon har jätte många bilder och videos, rekommenderar den varmt!
Dem tre första bilderna är mina, resten är Lindas, hope you will enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0