LOVE YA! :)

Hejsan allihopa, tänkte svara på en fråga som vi har fått mycket eller ofta. Ja John och Edward kommer till Sverige den 9 Juli och då ska de vara med i sommaskrysset. Men för er som kan ta er till Malmö på fredag ( 24 Juni ) så hoppas jag att ni kommer och träffar killarna och gör min ( anna ) födelsedag till den bästa i hela världen. Hoppas att ni som hade frågat om den 9 Juli fick svar på de ni ville, annars är de bara att fråga igen är inte den vassaste kniven i lådan, Fia är lite bättre på de med när de kommer hit än jag.
Kom och tänka på de att ge lite nya tips och frågor, vi behöver få en liten ny start. Fast ni som följer oss på Twitter så vet ni att där skriver vi alltid. :) WE LÖVE YA ALLA! :D





Kommentarer
Postat av: Annie

JAG VILL OCKSÅ TILL MALMÖ :'(<3

2011-06-18 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0