"semester"

Hej hej allihopa som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten paus "igen" men har sjukt mycket just nu med körkort och ja allt de där efter man fyllt 18. Men jag måste säga att tack till er alla som kom till Malmö i fredags (24/6) och gjorde min dag oförglömlig jag bara älskar er. :) Men ja Fia verkar klara av detta fint utan mig också så att jag får se när jag hittar tillbaka men de kommer bli snart, saknar er jätte mycket och ja alla era underbara kommentarer och ja jag vet inte ens vad jag ska säga. Så fortsätt med de så hoppas jag att ni alla är kvar när jag kommer tillbaka från min lilla "semester". Många många många pussar på er, love you all! ♥



Kommentarer
Postat av: Olivia

Kan du inte göra ett inlägg med massa av deras skor :D

2011-07-01 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0