sorry

Hey guys!
Hoppas ni har haft en underbar dag! för det har jag haft, det har varit riktigt varmt!

Nu är det såhär, att 3 dagar irad har jag försökt ladda upp en massa till er, men det funkar inte!
Det kommer upp att det är error HELA tiden, jag kan iprincip bara ladda upp text och vissa bilder :(
jag är jäätte ledsen att det inte kommer fler uppdateringar än det gör :(
jag ska försöka på en annan dator imorgon, och se om det funkar där.
Eller om det är blogg.se det är fel på :(

But here is some pictures, hope you can see these
Take care <3

och btw. Kommentera gärna och var aktiva, det är såå kul :D
Vi ser er alla som smyger omkring på vår sida, ni är så måångaa vi blir så glada :D!
PUSS PÅ ER!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0