Svar på fråga

Hej hej :D
Nu är det så att jag har chans att komma till gröna lund från Finland och träffa jedward (JÄTTELYCKLIG).
Nu undrar jag om ni kunde berätta lite för en ovetande finne hur det går till på sommarkrysset...är det alltså på grönan?
Måste man beställa biljetter i förväg? Måste man både ha biljett till grönan OCH krysset eller är allt i samma? Ja, liknande fakta för jag vet typ ingenting :P
Vore jätte tacksam :D
H: @jenniferek

SVAR: Heej! :D jag ska svara så gott jag kan, då ja aldrig varit på gröna lund :D!
Men yes, det är på gröna lund!
Nej man behöver inte beställa biljett i förväg :D
Du behöver bara köpa en biljett, det är inträde till gröna lund! :D
Gröna Lund Öppnar 10.00 den 9/7
Sommarkrysset börjar 20.00
Inträde 7-64 år 90:-
Inträde 7-64 år mellan 18.00-20.30 på konsertkvällar är förhöjd avgift dvs då kostar det 180:-

Hoppas detta hjälpte dig lite :D!
PUSS PÅ DIG






Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du till Sverige? :D planerar du att även vänta på arlanda/hotellet eller bara gröna lund? det vore kul o träffa dig!

2011-06-28 @ 15:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0