telephone call in the middle of the night

OKEJ, NU SKA JA FÖRSÖKA FÖRKLARA MEDANS JA ANDAS!
fick precis ett telefonsamtal ifrån Nicole <3
OCH JA HÖR JEDWARD I BAKRUNDEN
ja hör nicole säga "detta är för dig fia"
sen hör jag
"oyoyoy fiaaalisaaaa whaaaat's uuup!"
JAG BAH OOMG
JAG HAR ALLTSÅ PRECIS PRATAT MED JEDWARD I TELEFON I CA 10 MINUTER!
DEM BÄSTA 10 MINUTERNA I MITT LIV!

dem kommenterade mitt namn sjuuukt mycket och tyckte de va riktigt coolt.
ja snackade med John tror ja( de e nt lääät att höra skillnad)
han bah "omg edward, her name is fialisa, it's so awesome"
edward: "omg , fialisa thaat's soo cool"

sen john typ bah " omg i can't hear the other ones, im hearing you on the phone, i'm talking to you fialisa that is cool!"
ja bah JAAAAAAAAAAAAA xD
ALLTSÅ DETTA E SJUUUUKT JA VET NT VAD JA SKA SÄÄÄÄGAAAA!!
MER ÄN PUSS PÅ ER!
OCH JA SKA FOTA MASSA IMORGON TILL ER!!!




Kommentarer
Postat av: Louise

AVIS PÅ DEEEEJ D:

2011-06-24 @ 14:13:44
Postat av: Jennifer

Hej hej :D

Nu är det så att jag har chans att komma till gröna lund från Finland och träffa jedward (JÄTTELYCKLIG).

Nu undrar jag om ni kunde berätta lite för en ovetande finne hur det går till på sommarkrysset...är det alltså på grönan?

Måste man beställa biljetter i förväg? Måste man både ha biljett till grönan OCH krysset eller är allt i samma? Ja, liknande fakta för jag vet typ ingenting :P

Vore jätte tacksam :D

H: @jenniferek

2011-06-25 @ 21:48:38
Postat av: Olivia

Nej va coolt! :D

2011-06-26 @ 15:27:42
URL: http://oliviasfoton.webblogg.se/
Postat av: idawh

DU HAR SÅN TUR ! OMG ! :D

2011-06-27 @ 00:50:32
Postat av: porcelainbat

jedward i nöjesbladet: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13230438.ab

2011-06-27 @ 01:16:09
Postat av: Anonym

Hej ! Hur många unika besökare har ni varje dag ungefär?

Bra blogg

2011-06-27 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0