"We are really excited about coming to Sweden see you all there! Ahhhh"



OMG, POJKAR OCH FLICKOR VAD SÄÄGER NIIII :D!?
ÄR NI OCKSÅ EXCITED!
VI ÄR IALLAFALL! AAAAAAAAH :D!


och ja, jag (sophiha) har hamnat på kryckor, total mood-killer när de gäller fredag!
men fan, inget ska förstöra vår dag :D det ska bli den bäästa på länge alltså :D!

jag har iallafall pimpat mina kryckor! :D
take a look :D





ja har massa fler saker på dem haha!
på min vänstra har jag john, och det står JEDWARD längst sidan (som ni ser där uppe)
plus en liten bild på john på sidan och bilder på irländska och svenska flaggan

På min högra har ja edward, på sidan står de FIALISA och på andra sidan JEDICTED.
och också en liten bild på ed och svenska och irländska flaggan.

HAHAH TOTAL NEEEERD :D!
men endå, man får göra de bästa av ett par fula kryckor! ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha coolaste kryckorna jag sett

2011-06-21 @ 22:33:11
Postat av: idawh

haha , om jag hade kryckor skulle jag göra samma sak :D



men , nu har jag bara en bild på dem i min plånbok , än så länge :p<3

2011-06-21 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0