I'm alive!..barley

hej alla älskade jedward fans!
jag ber 100 gånger om ursäkt för att jag varit frånvarande i princip hela helgen. 
 Ja har varit tvungen att plugga och jobba hela helgen och ovanpå det har jag blivit jätte sjuk.
Behöver inte riktigt gå in på vad, men stress kan göra mycket med kroppen!
så jag hoppas i förstår och inte hatar mig allt för mycket!

som vanligt har tvillingarna twittrat otroligt mycket, men jag tog ut två av de twitter jag tycke kunde vara intressanta!
I helgen har tvillingarna varit i studion och spelat in nya låtar!!
Såhär skrev dem;
















och med detta inlägget säger jag också godnatt till er alla!
hoppas att ni haft en bättre helg än mig!
Men imorgon är det ny vecka och förhoppningsvis nya tag!
Hoppas ni fortsätter följa oss , muuuch muuch muuuuuuuch love to all of you! <3'







Kommentarer
Postat av: jimlindeborg - du vet att du vill kolla

Hoppas ni hade en bra helg :)

2011-05-23 @ 13:42:50
URL: http://jimlindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0