Svar på frågor

Hanna
Heey!
Jo jag undrade en sak..
Kommer du att gå på alla 3 konserterna?
Kram < 3

SVAR:
Heej Haannaa!
Jag och Steffi kommer tyvärr inte att vara på alla 3 konserterna. 
Vi kommer att finnas i Linköping och Örebro.
Anledningen till att vi förmodligen inte kommer till göteborg är för att vi kommer hem ifrån Tysklands Touren bara några dagar innan! :) 
men vem vet, vi är spontana, kanske blir en spontan resa till göteborg med!
xx

Emelie
Hej! måste bara säga att jag älskar denhär bloggen ! ^^ Men, jag har en fråga.
Är inte Linda (Göransson) med i eran ''Jedmafia''?
När jag såg henne i stockholm 9 juli har jag för mig att hon höll i en skylt där det stog typ 'JEDMAFIA VIP' Och så har jag sett bilder på när ni andra här på bloggen står med en skylt där det står ''KALASBRA'' som jag vet är ett ord som linda andvänder mycket. Vad händer egentligen ? tacksam för svar !
förresten såg jag dig i kista (fialisa alltså :D)
Kram !
SVAR:
Hej Emelie! tack såm jäääätte mycket!! :D
Hej! Jodå i Stockholm så bildades Jedmafian, pga att John och Ed gav oss det namnet. (jag var tyvärr inte där, för jag skadades rejält och fick åka hem). Så efter alla kom hem, blev det stora diskussioner om jag var en del av Jedmafian eller inte, vilket kan uppfattas som lite löjligt. Men det är gammalt nu. Kalasbra är väl "Lindas ord", eftersom det var hon som spontan kom på det en gång när vi satt och snackade, dock kan man inte äga ett ord, och vi har med användt det, men tycker nu det börjar bli smått utjatat. För att snacka om Jedmafia vet jag inte riktigt vad som händer, det var en kul sak i början, men folk kommer lätt ifrån varandra, man hittar andra kompisar. Vissa av oss träffades för första gången när Jedmafian bildades och man visste inte riktigt vilka man klickade med. Vi är inte ovänner och så, tycker inget illa om varandra (HOPPAS JAG) vi har bara glidit isär för vi inte var samma sorts människor :). Jedmafian består väl mestadels av Mig och Steffi nu :) Hoppas du förstod min krångliga förklaring haha! 
ooh, sååg du mig :D? du skulle kommit bort och knuffat på mig och sagt hej! ;)
xxx



Kommentarer
Postat av: emelie

Okej, näerå, jag förstog allt ! Ja, vissa passar helt enkelt inte ihop. :p

ja, var väldigt nära på att göra det, men är så blyg.. hihi men om jag ser dig i örebro, så ska jag allt våga mig fram och säga hej ! :D

2011-11-30 @ 18:24:01
URL: http://honkallasemelie.bloggplatsen.se
Postat av: Bella!

Jag har gillat jedward enda sen dom var med och vann eurovision!

Men har inte startat nån blogg:p

Men tänkte göra de idag!

Så de gjorde jag..

Kolla in den och säg till om du skulle kunna hjälpa mej med designen elr så:)

kramkram bella!

2011-12-25 @ 11:42:51
URL: http://jjeedward.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0