Twitter



Jaa folk, vi alla undrar vad som flög i dem denna dagen!
Jag kan säga att timelinen på twitter blev gaaalen när dessa tweetsen twittrades.
För er som inte finns på twitter tycker jag ni ska skaffa det direkt och gå och följa @PlanetJedward
ni kan också gå och följa mig och mina girls där.
Det händer väldigt mycket på twitter om nätterna.
 Eftersom vi är crazy och spammar twitter när vi inte kan sova, vi har nog till och med fått hintar om att Jedward sitter och lurkar om nätterna på sin twitter med.
På tweeten ifrån jedward stod det såhär:
It actually isn't early 4 us we were thinking of you guys we. Get up at 3,4,5, alot of mornings just saying dudes

och jag kan säga så långt som att det är runt denna tiden vi twittar och det är jag som alltid använder frasen "just saying dudes".
Ja vi vet inte hur vi ska tolka det men kul har vi, så vill ni inte missa galenskap så come follow us!
@Homosaregay
@DreamSteffi
@MicaelaNathalie
@SaraAldebe











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0