Dålig uppdatering

ej kära jedimons!
Som ni säkert märkt är jag jätte dålig på att uppdatera.
Jag är jätte ledsen över det.
Jag kommer att uppdatera när det hände något stoort inom jedward cirkeln.
Jag kommer självklart gå in och läsa era frågor och svara på dem!
Jag kommer ha bloggen riktigt aktiv när det gäller att tvillingarna kommer till Sverige, då kommer jag att uppdatera om allt som sägs om besöket, även vara mer aktiv på era frågor, hoppas ni förstår!
För alla ni som läser är awesome! Och alla era kommentarer gör mig super lycklig!
Jag finns ALLTID på twitter om ni vill ha tag i mig super snabbt, så då kan ni gå in och följa mej!
@Homosaregay

en annan rolig sak är att Jedward började följa mig igår, och det är bara thanks to mina girls, så jag tycker ni kan gå in och följa dem med!!
@DreamSteffi
@SaraAldebe
@Micaelanathalie 

följ följ följ!

HA DE BÄST, NI E UNDERBARA , OH YEAH!!






Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker det är helt okej ifall du bara uppdaterar ibland,förstår att du har andra viktiga saker i ditt liv som kommer innan din blogg :)



Du ska iaf veta att jag ÄLSKAR din Jedward-blogg :D

2011-10-19 @ 16:53:08
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ifall du behöver hjälp att sköta bloggem,så kan jag hjälpa dig :D

bara tills du kan igen :D

Skriv de på ett inlägg så svarar jag där och så =:)

2011-10-25 @ 18:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0