Om bloggen

Hej! Jag har fått ett förslag av någon som gärna hjälper till att uppdatera bloggen :)
Tyvärr har du skrivit dig som anonym, så det känns lite riskabelt att lämna ut bloggens uppgifter till någon jag inte känner hehe :)
Egentligen är vi redan två på denna bloggen, men jag vet inte riktigt vart Anna har tagit vägen :o
Men jag gör en snabb liten update om killarna nu, ni får JÄTTE görna fortsätta skicka in frågor, för jag kommer att svara på dem :)
Killarna har varit i LA i veckan och spelat in sin nya video WOW oh WOW med TARA REID!
dem har verkat riktigt excited över detta! Dem ska vara tillbaka i England nu verkar det som!
FRÅGA PÅ OM DET ÄR NÅGOT!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det sant att tvillingarna ska vara med i ESC nästa år igen? Jedhug! :)

2011-11-06 @ 16:18:08
Postat av: Nina

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2011/article13903401.ab =

:D <3

2011-11-08 @ 17:04:05
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns det någon chans att man kan få reda på vilket hotell dom kommer bo på?

Mest intresserad av vilket hotell dom ska bo på i Linköping eftersom att det är den konserten jag ska gå på! :3

Kraam :'D

2011-11-09 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0